Thuis

8 juli 2015 - Pamplona, Spanje

zaterdagavond zijn we weer heelhuids thuisgekomen en werden we door onze bruiden van Schiphol  opgehaald! Thuis gekomen werden we volkomen verrast door een grote groep familie en vrienden, geweldig! Bedankt daarvoor en alle mensen bedankt voor het volgen van onze reis via de reisblog. Het was voor ons een stimulans om door te zetten als jullie ons aanmoedigden! Lekker nu in ons eigen bed want wat extra slaap was wel nodig. Met mondjesmaat ga ik steeds verder van huis en begin ik te acclimatiseren! Dat zal ook wel voor Rob gelden want we hebben elkaar nog niet gezien en gesproken. Dat zeker binnenkort gebeuren.

Groeten en nogmaals bedankt, Rob en Flip

1. Yvonne stoot:
    8 juli 2015
    Welkom thuis en nu alles rustig tot jullie laten doordringen wat een prestatie jullie geleverd hebben! Petje af!
  2. Yvonne Spaansen:
    Hoi Flip van harte gefeliciteerd met je behaalde top prestatie.Nu weer lekker thuis en dan de prachtige verhalen vertellen.Gr Peter en Yvonne.
  3. Ineke:
    9 juli 2015
    Rob en Flip,
    Hartelijk gefeliciteerd en welkom terug! Geniet nog maar lekker na!