Langs de Loire

2 juni 2015 - Blois, Frankrijk

vana f orleans langs de Loire , altijd wind tegen 5 à 6. Wel een prachtige route. Met vereende krachten,afwisselend koperkleurig gister op een mooie camping in Beaugency. Daar aangekomen de was gedaan, hoppe hoppe ff lekker soppe. Vervolgens heerlijk gegeten bij de plaatselijke Chinees, te gek goed! Na het nuttigen van een flesje wijn voor de tent, een dagelijks ritueel, lekker geslapen. Vanmorgen vroeg op pad, langs de bakker een pain raisin gegeten en natuurlijk weer wind tegen. Nu middagpauze in Blois na 35 km. Alles verloopt tot nu toe super. Groeten uit een steeds warmer wordend Frankrijk!

1. George Koopman:
    Flip,

Ik kijk bar van je op. Knap hoor zo ongetraint.

Bij ons is vandaag de herfst begonnen.

Groeten George
  2. Carlo molducci:
    2 juni 2015
    hij gaat lekker Flip. En goed dat het warm wordt, hier is het momenteel wat herfstig met regen en wind en 11 graden.
  3. Frits koning:
    helemaal top mannen groet Frits en Ineke
  4. Huub:
    2 juni 2015
    jullie zullen inmiddels wel vergroeid zijn met jullie stalen rossen. Een bereconditie en een goed humeur maakt eigenlijk elke hindernis tot een peulenschilletje. joho en een fles vol rum, zong Jaques Anquetil vroeger al op de fiets als hij weer eens bezig was de muur van Gerardsberge te nemen. jongens, bon courage.
  5. Lenneke:
    Gaat goed jongens!!! Op naar het goede weer!!! Courage!!! Xxx
  6. Laus Klaver:
    2 juni 2015
    Keurig flip ik kijk van je op ga zo door groet laus
  7. Martine:
    3 juni 2015
    Klinkt goed mannen! Geniet ervan.
    Ciao, Martine
  8. Erna smak:
    3 juni 2015
    Heb heel veel respect voor jullie...Zie het al voor me Flip jij aan de was Op naar de volgende kilometers
  9. Janwillem Parigger:
    3 juni 2015
    Hoi Rob en Flip, jullie zijn kanjers.
    Fijn dat dewas is gedaan :-). Veel succes met de volgende etappes.
  10. Ingeborg Julius:
    5 juni 2015
    Wat goed jongens.kbelde naar margriet om afscheid te nemen maar de vogels zijn al gevlogen.petje af, wordt vervolgd.frans en je zusje
    dikke kus.