De laatste lootjes

1 juli 2015 - Pamplona, Spanje

Vandaag op 25 km voor onze eindbestemming aangekomen in een dorpje met BenB. Het waren zware beklimmingen deze twee dagen. Zeer warm 42 Gr . Morgen middag zitten we in Santiago, lijkt ons niet leuk maar we zien wel wat er op ons afkomt en hoe we het beleven. We hebben zin om naar huis te gaan. Gaan morgen onze bagage regelen om te vervoeren en een vliegtuig boeken. De tenten zijn droog geworden op de laatste camping 2 dagen geleden, de rest begint op een manier te ruiken die vertrouwd is geworden. Rob ruikt niks dus voor hem is het allemaal lekker. Suzanne moet het bij thuiskomst maar beoordelen. We verlangen naar onze bruiden en kids en Margriet vertelde net dat de Ramblers in bloei staat, heb ik ook zin in. Zaterdag is er buurtfeest vertelde Margriet, dus ik hoop dat de we zondag pas aankomen, maar dat zal toch wel zaterdag worden, daar slaan we ons dan wel doorheen, Diit zal zo ongeveer wel ons laatste bericht worden vanuit Spanje, misschien nog een filmpje van onze aankomst morgen in Santiago, we zien wel. Groet van Rob en Flip

1. Hester:
    1 juli 2015
    Ik had de fiets allang al van de berg gegooid... RESPECT!
  2. Martine:
    1 juli 2015
    Laatste loodjes...knap hoor! Nog even op de knieën naar de kerk.
    We zullen rustig doen op het buurtfeest.
    Tot snel; toppers!
  3. Jan jr. Witteveen:
    Ome Rob en ome Flip!
    Als jullie in Santiago aankomen toch nog even nadenken om een dagje of anderhalf door te fietsen.... naar Fisterra of Muxia.... Santiago is schitterend maar als je dan bij de zee aankomt en je fiets moet parkeren omdat je echt niet meer verder kunt.... onbeschrijfelijk... zo mooi! Maar goed hoe dan ook wat een topprestatie! Bon camino! Groeten uit Tjerkwerd van Jan jr. Witteveen!
  4. Jack en Margriet Biersteker:
    Hoi Rob en Flip,

Heel veel succes de laatste kilometers, knap werk van jullie al die heuvels en dalen. Nogmaals vaya con dios en vrijdag echt bij de mis langs gaan om 12 uur. Is een mooie afsluiting van jullie reis.
    Hartelijke groet uit het ook warme Nederland.
  5. Simon Voorheijen:
    1 juli 2015
    Rob en Flip, de laatste 25.000 meter moeten natuurlijk met 2 vingers in de ??? te doen zijn. Geniet van jullie aankomst. Dit maak je waarschijnlijk nooit meer mee.

Gr. Simon
  6. Lenneke:
    1 juli 2015
    Wat een prestatie!!!! En wat zullen jullie moeten afkicken.......wij zijn trots op jullie!!! Geniet van de laatste meters! Dikke kus
  7. Steef Bartman:
    1 juli 2015
    Het is (bijna) volbracht mannen. Wel even saludos doen aan het gebeente van die ouwe Jacobus he! Tenslotte heeft hij wel jullie al die tijd beschermd. Aanrader: neem daarna een fijn glas (en nog een) op het terras aan het Praza da Inmaculada, vlak naast de kathedraal en geniet lang na van jullie formidabele prestatie .... En dan straks ook nog een buurtfeest doorstaan. Het kan niet op met jullie Ausdauer!
  8. Joke Broersen:
    2 juli 2015
    Jullie zijn Kanjers.
    En nu eerst maar eens die hele rozenkrans bidden als dank voor de voorspoedige, zonder kleerscheuren verlopen fietstocht.
  9. Patrick Blokker:
    2 juli 2015