Santiago!

2 juli 2015 - Pamplona, Spanje

vandaag aangekomen in Santiago. Lastig laatste stukje gehad. Toeristische boel hier, wel veel terrasjes en tapas. Een luxe hotel op gezocht naast de kathedraal, ieder een eigen kamer met douche en groot bed. Morgen gaan we een vliegtuig boeken en onze fiets met bagage brengen naar een vervoers bedrijf. Ook proberen we morgen of zaterdag de mis te bezoeken , daar worden alle pelgrims bewierookt en genoemd per land heb ik begrepen, we zullen zien, ....rare mensen die katholieken......

1. Yvon:
    2 juli 2015
    Van harte Flip en Rob, het is jullie gelukt....grote klasse en veel respect....tot gauw en een goede terugreis gewenst......Liefs Yvon x
  2. Tim en Jacq:
    3 juli 2015
    Flip en Rob: gefeliciteerd ! Wat een top prestatie. In ruim 6 weken! Tot snel, groeten Tim en Jacqueline
  3. Miriam Johanningmeijer:
    3 juli 2015
    Jeetje, wat een prestatie en wat een ervaring! Het is niet aan mij, maar een heiligverklaring is wat mij betreft volkomen terecht... bij leven is ook wel eens leuk.
  4. Yvonne stoot:
    3 juli 2015
    Hallo Rob en Flip, GEFELICITEERD met het bereiken van Santiago! Jammer voor de lezers dat er een einde komt aan de verslagen en foto's. Kan me indenken dat jullie het nu gehad hebben en terug verlangen naar huis. Nog veel plezier de laatste dag (en) en succes met de terugreis.
  5. Yvonne Spaansen:
    3 juli 2015
    He toppers van harte met jullie prestatie het is gelukt..Nu alles nod ff regelen voor de reis naar huis terug.Wat zullen jullie veel te vertellen hebben. Goede reis en tot ziens .Gr Peter en Yvonne.
  6. Lenneke:
    3 juli 2015
    Gefeliciteerd mannen!! Nog even laten zegenen en lekker terug naar vrouw en kinderen!! We zijn trots op jullie en benieuwd naar de verhalen! Geniet er nog even van en goede terugreis!! Tot snel! Kus. Chris en Len
  7. Jan en Ria Zwemmer:
    3 juli 2015
    Hé mannen, van harte gefeliciteerd. Super wilskracht. Wij hebben er nóóit aan getwijfeld aan jullie bikkelgedrag. Super. En o ja, doe onze lieve heer ook de hartelijke groeten als jullie hem daar nog in gedachten spreken.
    Goede reis straks naar NL.
  8. Corrie:
    3 juli 2015
    Hola pelgrims, wat heerlijk dat jullie nu toetreden tot de sekte van Santiagogangers!! Super prestatie en prachtige ervaring, lijkt mij.
    Kunnen jullie straks wel zonder elkaar? Muchos besos,
  9. Simon Voorheijen:
    3 juli 2015
    Rob en Flip, gefeliciteerd met de geweldige prestatie. Hopelijk zien we je as. woensdag weer op de tennisbaan. Een heel goede terugvlucht.

Gr. Simon
  10. Gertie:
    3 juli 2015
    Gefeliciteerd Rob en Flip!

Groet uit Leeuwarden, Fokke en Gertie
  11. Huub en Gerda:
    4 juli 2015
    Flip en Rob,
    Wat een prestatie. We zijn trots op jullie.
    Lekker nagenieten! Veel groeten.
  12. Louis de Wit:
    4 juli 2015
    Vanuit een zonnig en warm Denemarken groet ik jullie en hoop en verwacht dat dit nog lang besproken mag worden. Goede reis terug en voor Rob tot over een week of vier of zo. Ik ga nog ff noordelijker.