Leon

25 juni 2015 - León, Spanje

Beste volgers, Na een niet al te moeilijke rid over de hoogvlaktes na Burgos zijn we nu in de prachtige stad Leaon aangekomen. Het was erg warm, zo'n 32 Gr. De Belgen rijden nog steeds met ons mee en Katrien is afgehaakt. Het gaat nog steeds zeer voorspoedig en we moeten nog 313 km. Er zit dus duidelijk tekening in onze expeditie mag ik wel zeggen. Het is een prachtig landschap, gelardeerd met vele kleine dorpjes die allen voorzien zijn van een prachtig Romaans kerkje, totaal niet te vergelijken met het Franse landschap. Vanaf Leon gaan we de bergen weer in, waar we ons nu al psychologisch op aan het voorbereiden zijn. Maar nu zitten we om vier uur 's middags heerlijk aan een biertje op een terrasje te genieten. Nu nog op zoek naar een camping en alles is voor vandaag weer voor elkaar.

1. Lenneke:
    25 juni 2015
    De laatste loodjes jongens!!! Forca en op naar de meet! Ben trots op jullie!!!
  2. Carlo molducci:
    25 juni 2015
    Un cervesa, geen vino? Maar zeker verdient Flip. Hier is het nu ook gelukkig eindelijk een beetje zomer. Als jullie een beetje doortrappen ben je nog gezellig terug voor de buurt bbq.
  3. Simon Voorheijen:
    25 juni 2015
    Jongens van mij mogen julle wel een extra biertje nemen. De uitdaging gaat nu toch werkelijkheid te worden. Bewondering voor de prestatie.
    Gr. Simon
  4. Charles:
    25 juni 2015
    Nog even doorzetten mannen en vooral flink doortrappen. 5 juli moet Rob namelijk weer op de tennisbaan staan te Alkmaar :-)
  5. Je sportschoolmaat:
    26 juni 2015
    Zouden jullie misschien ook niet gewoon fietsend terugkomen ?? Dan is het nog een beetje de moeite !! En wel op tijd remmen bij Santiago anders schieten jullie de oceaan nog in !!
  6. Corrie:
    26 juni 2015
    Hola pelgrims, Rob weer met ander leuk petje op de foto. Je begint op Ilja Gort te lijken met die kalot, Rob. Lekker trappen, jongens. Bergje op, Bergje af.
  7. Janwillem Parigger:
    29 juni 2015
    hoi Kanjers, Het laatste bericht is van 25 juni, dus ik denk, dat jullie alweer een stuk van de 313 km afgefietst hebben. Ik neem heel diep mijn petje voor jullie af. Zet em op voor de laatste dagen.

groeten van Marianne en JanWillem