Dinsdag 26 mei.

26 mei 2015 - Compiègne, Frankrijk

we zitten nu in compiegne 100 km van Parijs. In een b en b midden in de stad. Er is hier geen camping te bekennen. Niet 50 km hier voor en ook niet hierna. Dus pure noodzaak! Vandaag zo n 65 km en het ging als een speer!  Geen bijzondere stad, nog een beetje te noordfrans. Vanmorgen kwam de bakker met heerlijk stokbrood de camping op gereden om 9 uur, moest aan vroeger denken toen we in de jaren 60 in Frankrijk campeerden met m'n vader en moeder en zussen. Rob en ik gaan goed samen, willen vaak het zelfde en als het afwijkt geven we elkaar ombeurt z'n zin.

Morgen willen we iets vroeger starten zodat we donderdag al vroeg in Parijs zijn. Het weer is redelijk, half bewolkt en zo n 18 graden. Tot de volgende WiFi. Rob en Flip.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miriam Johanningmeijer:
    26 mei 2015
    Flip, wat een leuk avontuur! Ik ben verrast, wist niet eens dat je kon fietsen. Leuk om jullie op deze manier te volgen!
  2. Frans van straaten:
    26 mei 2015
    blij weer iets van jullie, helden, te vernemen. Het weer zal beter en beter worden. Morgen nog ff Parijs "snuiten". Succes en veel innerlijke stilte.. dat moet na Parijs zo een beetje komen.
  3. Joke Broersen:
    26 mei 2015
    Doe je wel af en toe een tientje uit dat kleine doosje???
    Jullie zijn kanjers! We kijken van jullie op.
  4. Margriet:
    26 mei 2015
    Het gaat als een speer dus!
  5. Meindert Brugman:
    26 mei 2015
    Zet um op. Knap hoor. Hebben jullie GPS mee? Ook fietsen in Parijs, lijkt me heel bijzonder.
  6. Carlo molducci:
    27 mei 2015
    Oost Europese toestanden op den camaping; in de rij voor een brood!
    Maar zonder dolle, gaat lekker. Dinsdag vertrekt ook een delegatie naar Frankrijk om een stukje te fietsen. Helaas ligt ons doel redelijk oostelijk van jullie route dus gaan we elkaar niet treffen, maar zal aan je denken als ik de Ventoux op ploeter.
  7. Frits koning:
    27 mei 2015
    let in Parijs goed op de gebouwen van le corbousjee een beroemde architect
    goed wat jullie doen hoor
    kusjes Frits
  8. Lenneke:
    27 mei 2015
    Maar toen waren we met een ouwe roestige auto met kokende motor broertje.....en wie haalde toen het brood?
  9. Jan en Ria Zwemmer:
    29 mei 2015
    Mooi mannen, na Parijs heerlijk de campagne in. 25 klein nulletje C wacht op jullie.