Startmoment

15 mei 2015

Ons startmoment nadert.

Maandag 18 mei vertrekken we naar Santiago vanuit Nieuwe Niedorp. Het is best spannend nu het moment van de waarheid begint te naderen. We zullen waarschijnlijk zo'n week of zeven onderweg zijn en dat is niet alleen iets om naar uit te kijken, maar tevens iets om tegen op te zien. Twee jaar lang wordt er al over gesproken en vooral getwijfeld of we deze reis daadwerkelijk zouden ondernemen, maar nu is het dan zo ver. We hebben ons technisch, fysiek en mentaal zo goed mogelijk voorbereid en hebben er zin in.

Als je belangstelling hebt om ons gedurende de reis te volgen kun je dat doen op:
flipenrob.reislogger.nl.

Als er anderen zijn in je omgeving die dat ook willen, geef het aan hen door.
Tot over een maand of twee.

Groeten ook namens Flip,
Rob.

1. Doewie:
    15 mei 2015
    Succes mannen !! We gaan jullie digitaal volgen.
    Wij vertrekken over 4 dagen uit de Algarve en hopen jullie ergens onderweg nog tegen te komen.
    Irma + Douwe
  2. Henk van der Meulen:
    17 mei 2015
    Succes mannen, geniet ervan.
    Toch wel een zeemleren lap mee,en een potje broekenvet hoop ik.
    We kunnen het later nog wel eens met de boot doen Rob. Kan Flip wel mee als lichtmatroos.

groeten,

Henk
  3. Huub:
    17 mei 2015
    Succes jongens! Het startmoment is gunstig gekozen nu jullie weten dat AZ de derde plaats definitief in handen heeft. Ik ben wel benieuwd of jullie al die bagage ook weer mee terug naar huis nemen. Het wordt in ieder geval een heroïsche prestatie.
    Huub
  4. Jan en Ria Zwemmer:
    17 mei 2015
    Oké mannen, zet 'm op en maak waar, waar wij in geloven.
    Jan en Ria.
  5. Jan jr. Witteveen:
    18 mei 2015
    Succes Ome Rob en Ome Flip,

Een prachtige bestemming hebben jullie uitgekozen en de reis is geweldig!
    Als jullie dan toch in de buurt zijn is Fisterra het westelijkste puntje van Europa een echte aanrader! Het is (nog maar) een dagje fietsen voor jullie en het is schitterend om daar te arriveren!

Groetjes uit Tjerkwerd,

Jan Witteveen (junior)
  6. Carlo molducci:
    18 mei 2015
    En wat een heerlijk weer gelijk op dag 1! Kan het alleen maar beter worden. Succes kerels en ik (wij) gaan jullie volgen op den digitale snelweg.

Groet, Carlo
  7. Jack en Margriet Biersteker:
    20 mei 2015
    Een goed begin is het halve werk, maar of dat met dit weer ook zo is? We zijn benieuwd naar jullie verhalen en hebben ons aangemeld. Wij wensen jullie hele goede reis, veel plezier, bon camino en Vaya von Dios.

Groetjes Jack en Margriet