De tweede dag: Zandvoort naar Alblasserdam 83 km

19 mei 2015 - Alblasserdam, Nederland

om 10 uur vertrokken uit Zandvoort dwars door de duinen naar Noordwijk aan zee. Voorwaar geen fluitje van een cent, veel tegenwind en veel heuveltjes. Toch nog een vos gezien ondanks onze blik op afzien, dat wordt geen 50 km...... Maar het was droog dus , dwars door het groene hart , dwars door Leiden, richting zuiden. Bij de lek pont overgestoken naar Kinderdijk . Na de pont een forse hagelbui overleefd in een troosteloos bushokje. En ja hoor, in Alblasserdam een heel gezellig hotel gevonden. Na enkele biertjes en wat eten zitten we nu naar Trijntje op het songfestival te kijken, wat wil je nog meer?? Een religieuze reis tot nu.

Morgen Dordrecht, Breda, België ?

1. Lenneke:
    19 mei 2015
    Back to your roots.......
  2. Yvon:
    Kanjers!!!!
  3. Frans van straaten:
    20 mei 2015
    Mooi gedaan mannen, benijdenswaardig en toch ook weer niet. Vergeet uw dagelijks gebed.
  4. Margriet:
    20 mei 2015
    Fietsen jullie niet te hard van stapel? Rustig opbouwen! xxxxx
  5. Lydia:
    20 mei 2015
    Hoi Flip, wat een leuke uitdaging ben jij/zijn jullie aangegaan.
    heel veel plezier, Lydia
  6. Jan en Ria Zwemmer:
    20 mei 2015
    Hé mannen, mooi weer komt vanzelf. En straks vanaf de grens...Rochefort 8 ou 10? Trapse.
  7. Jan pranger:
    20 mei 2015
    Dag 3. Kom op jongens wel blijven schrijven!
  8. Frans van straaten:
    21 mei 2015
    Eindelijk een wat stabieler zonnetje jongens? En niet te snel.. anders is het zo voorbij.
  9. Janwillem Parigger:
    Hoi Mannen,
    Gefeliciteerd de kop is eraf.
    Mooie dag etappes tot nu toe.
    Benieuwd of jullie ondertussen al aan Belgies bier zitten.
    In Frankrijk komt het mooie weer vanzelf.
    Groet en veel Fietsplezier,
    Janwillem
  10. Alex:
    21 mei 2015
    yoo, zitten jullie nog in Breda? Kom ik ff langs om de banden op te pompen. Of lopen jullie een paar verslagen achter? Of lopen jullie achteraf verslagen. Nee he, helden! Hoop snel wel van jullie te lezen.
  11. Doewie:
    23 mei 2015
    Vandaag hebben we onze helden ontmoet bij de Belgisch/Franse grens.
    We hebben de bijbehorende foto's als bewijs op de volgende Facebook-pagina gezet:
  12. Je sportschoolmaat:
    23 mei 2015
    Flip, ik las in de krant. Stel fietst van Oostknollendam naar Australië en weer terug, 35000 km (in 22 maanden). Misschien verzacht het wat.
  13. Steef Bartman:
    25 mei 2015
    He Rob, je bent toch wel weer terug als het nieuwe AZ-seizoen begint he? Waar zitten jullie?
  14. Flip Julius:
    25 mei 2015
    Ja mensen we zitten nu 2e pinksterdag al dik in Frankrijk, hebben eindelijk weer WiFi, gratuit pour pellerins! Gaan vanavond weer verslagje maken!
    Groet Rob en Flip
  15. Margriet: