Een derde deel zit er op

3 juni 2015 - Parijs, Frankrijk

Vandaag om 12 uur Tours gepasseerd 77 km gefietst. Nu op weg naar Poitiers. Het wordt morgen 30 Gr. Vanmorgen opgestaan op een eiland in de Loire. Leuke camping en mooie stad Amboise. 15 km voor de camping een inzinking gehad, te weinig gegeten, na enkele koekjes ging ie weer als een speer. Het leek wel of Margriet er iets ingedaan heeft,! Rob en ik gaan goed samen, mooie praat en soms ook geen woord onderweg. We genieten beiden van het fietsen en het camperen! En niet te vergeten de biertjes die we voor dat we naar de camping gaan op een terrasje in het dorp ff nemen. Dit moet om te weten waar we zitten, verkenning heet dat.  Groeten van ons

1. Margriet:
    4 juni 2015
    Suk genieten dus! Valt het avontuur jullie tot nu toe mee?
  2. Simon Voorheijen:
    4 juni 2015
    Rob, wij zijn op vakantie in Frankrijk, plaatsje Caylus in de Aveyron. Ik zie dat jullie over Poitiers fietsen richting Bordeaux denk ik.
    Jammer dat dat te ver uit de richting is anders hadden we jullie zeker aangemoedigd en natuurlijk ook een pilsje gedronken.
    Ook bij ons 30 graden. Dus veel drinken en vol houden en geniet van de omgeving.
  3. Corrie:
    4 juni 2015
    Goed eten en vooral drinken. Anders krijg je veel te veel rimpels.
    Mooie verhalen, jongens. Ik krijg enorm zin om weer een fietsvakantie te gaan ondernemen. Lekker trappen!!