Een derde deel zit er op

3 juni 2015 - Parijs, Frankrijk

Vandaag om 12 uur Tours gepasseerd 77 km gefietst. Nu op weg naar Poitiers. Het wordt morgen 30 Gr. Vanmorgen opgestaan op een eiland in de Loire. Leuke camping en mooie stad Amboise. 15 km voor de camping een inzinking gehad, te weinig gegeten, na enkele koekjes ging ie weer als een speer. Het leek wel of Margriet er iets ingedaan heeft,! Rob en ik gaan goed samen, mooie praat en soms ook geen woord onderweg. We genieten beiden van het fietsen en het camperen! En niet te vergeten de biertjes die we voor dat we naar de camping gaan op een terrasje in het dorp ff nemen. Dit moet om te weten waar we zitten, verkenning heet dat.  Groeten van ons

1. Jan jr. Witteveen:
    4 juni 2015
    Hallo ome Flip en ome Rob,

Fantastisch Tours gepasseerd! Daar ben ik verleden jaar met mijn buren gestopt met lopen en met de trein via Parijs weer terug naar Tjerkwerd gegaan. Waarschijnlijk gaan we daar in juli weer verder.

Geniet van de rest en wanneer jullie in Santiago arriveren nog eventjes door fietsen naar Fisterra of Muxia... onder het mom nu we er toch zijn...

Groetjes uit Tjerkwerd!
  2. Iris Grote:
    4 juni 2015
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen, zo te horen een fantastische tocht. Lekker blijven schrijven en genieten. Succes met de volgende etappe!
  3. Jan en Ria Zwemmer:
    5 juni 2015
    Hé mannen...verkenze lekker verder.