Zicht op Pyreneen

14 juni 2015 - Parijs, Frankrijk

vandaag, zondag op 30 km van st Jean de port gekomen, de Pyreneen zijn al in zicht, zon 60 km gefietst met mooi fietsweer, half bewolkt,. Gisteren in DAX regen gehad, natte zooi ingepakt vanmorgen.

Morgen nog 30 km en dan nemen we een rustdag in st pied de port, de vraag is dan of we volgepakt doorgaan of wat bepakking terug sturen, we zijn wel erg zwaar. Lichamelijk zijn we afgevallen, Rob wordt een tikje magerder en Flip is zijn buikje al aardig kwijt. Groet uit het verre zuid Frankrijk

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marianne:
    14 juni 2015
    Wow, jullie worden strak en jong! Mooi dat het zo lekker gaat. Geniet van jullie rustdag!
  2. Jacqueline:
    14 juni 2015
    Ha Rob en Flip, wat zijn jullie er goed uit en wat doen jullie het fantastisch ! Het was leuk om je weer even te horen Flip en bedankt voor de foto's! Geniet er nog van en sterkte met de collen, zo min mogelijke bagage is denk ik geen gek idee. Tot snel in ons laagland. Groeten Bootsman en Jacq
  3. Yvonne stoot:
    14 juni 2015
    Hahaha, jullie komen nog terug als jonge goden! Succes volgende week bij de beklimming van de Pyreneeën. Maar eerst de rustdg ter geestelijke voorbereiding op de klim!
  4. Huub:
    14 juni 2015
    geweldige foto's, getuigen van ware broederschap. In deze geest kan de reis niet stuk en vormen die bergen slechts een hobbel op weg naar het grote doel,..... santiago. jongens, veel lol en veel kracht.
  5. Margriet:
    14 juni 2015
    Ik word op slag weer verliefd!
  6. Yvon:
    14 juni 2015
    Mooi bericht van Margriet, zal je goed doen Flip en ik vind het fantastisch hoe jullie het samen doen! KEEP UP THE SPIRIT!
  7. Je sportschoolmaat:
    15 juni 2015
    Begrijp er niks van, mankeren jullie nooit eens wat.? En dan die foto's, ik zie alleen maar grote bellen wijn drinkende, in hangmat hangende en op trapjes zittende mannen en wel zeer opvallend schone en vooral stilstaande fietsen. Is het allemaal wel waar, wordt er wel echt gefietst?? Of rijdt er toch stiekem een auto mee met overdag de fietsen op het dak en jullie achterin zittend ? Wie zegt ons dat het niet zo is? Als het allemaal wel waar is dan een diepe buiging van alle apostelen hier. Maar ik krijg zo mijn bedenkingen.
  8. Jan en Ria Zwemmer:
    15 juni 2015
    Leuk mannen, bijna aan de Rioga en paella.
  9. Marjolijn Drenth:
    17 juni 2015
    We hebben met de Italiaanse club ons zitten vergapen aan jullie strakke lijven! Flip! Gewoon 10 jaar jonger...En die kuiten was voor ons ook een makkie. Keep on going! X